Pagini

miercuri, iunie 17, 2009

Şi`a venit vacanţa de vară...

În sfârşit, fără şcoală! :D

De când aşteptam vacanţa asta... Fără proiecte, fără lucrări şi alte bătăi de cap. Prima săptămână din vacanţa am petrecut`o prin Bucureşti. Am început să mă obişnuiesc cu zgomotu`infernal, cu jegu` şi cu jungla aceea urbană. Ca orice oraş are şi el părţile lui bune.(însă prea puţine,parcă :-??) Când am plecat din Bucureşti am luat microbuzul. Lângă autogară se lucra de zor. Da`fraţilor până acu`de ce nu au reparat strada? În fine. Oricum ar fi Bucureştiul, el îţi oferă multe oportunităţi. 

------------------------------------------------------------------------------------------------


Şantierul în lucru. 8-|



Bucureştiul dimineaţa



Palatul Parlamentului

------------------------------------------------------------------------------------------------

Acum aştept să merg la mare. Abia aştept să`mi înmoi tălpile în apa sărată şi să uit de tot.

Niciun comentariu: