Pagini

sâmbătă, iulie 11, 2009

Bizar.


S`au cam linistit apele in ultima vreme. Stirile cu M.J. au inceput sa fie din ce in ce mai putine... Se pare ca a fost o chestie de moment. Ce mi se pare bizar este ca am avut un vis...[ft ciudat:|] in care vorbeam cu el. Eram singura care il putea auzi. Si`mi spunea ca el a fost omorat. :-?
Asa`mi trebuie daca ma uit prea mult la t.v. Mai nou ma cred Jennifer Hewit in "Ghost whisperer". :-j :))

Intotdeauna am avut vise ciudate. Insa niciodat`n`am incercat sa le dau interpretare. Poate de frica... sau nu stiu. :-??



O noua zi a inceput si totu`pare la fel, desi nu e asa.

P.s1: O sa incerc sa nu ma mai uit atat de mult la tv. Face rau sanatatii mintale!:))
P.s2: daca aceste postari vi se par niste aberatzii mai bine iesiti repede sa nu fiti infectati! :))

Niciun comentariu: