Pagini

marți, august 25, 2009

Proza.





M`am gandit ca din cand in cand sa mai postez si ceva proza. Sunt mici creatii pe care vreau sa le postez aici. Daca nu va place ceva sau din contra, va place, astept comentarii. :)

Final de vara

Ultima data cand am vazut marea, simteam ca mi se rupe sufletul. Eram prea legata intr-un fel de ea. Cand marea era linistita, cand era mangaiata de razele soarelui,ma simteam si eu la fel. Dar in ziua aceea, marea era tulburata. Asa ma simteam si eu. Vantul rece batea dinspre nord si razele soarelui nu mai mangaiau acum marea, nisipul si pe mine.

Acum privesc pe fereastra apartamentului meu si-mi dau seama ca-i sfarsit de vara. Un sentiment de melancolie mi se infiripa in suflet. Ma doare. Sufletul. Vara ma simt in apele mele. Sunt una cu ea. Ma gandesc ca toate culorile vii ale verii nu vor mai fi…

mi-am zis ca`s prea pesimista, asa ca am incaltat tenesii si-am fugit spre plaja. Simteam ca renasc. Am urmat acelasi ritual. M-am asezat pe nisip si-am ascultat dansul valurilor. Am privit cum marea saruta la tarm nisipul si-am incercat sa uit de lume, de mine, de finalul de vara.

M-am trezit mergand fara tinta, cu mintea si sufletul acaparate de un colaj de trairi, simtiri si sentimente… Pasii seci se grabeau instinctiv, fara vreo idee catre ce anume, in timp ce talpile mele mangaiate de valuri constant, valuri din ce in ce mai hotarate si reci. Mi-am dat seama ca toamna era pe-aproape. Astepta,acolo,undeva, sa puna stapanire pe mare, nisip si sufletul meu….

Timpul a trecut asa cum trec si gandurile: cu viteza luminii.

M-am tolanit pe nisipul ud, rece… Am privit cerul rosiatic ore-nsir si-aveam impresia ca un magician a oprit timpu-n loc. Credeam ca vantul imi mangaie obrazul, dar cand am deschis ochii, L-am vazut. Un tip inalt, cu parul zburlit, ochii verzi si cu un corp de zeu statea langa mine. Purta un zambet dureros de stralucitor si frumos.

- Buna.

- Buna.

Ne-am salutat si fara prea multe cuvinte, s-a uitat in ochii mei, iar eu in ai lui.

Vedeam prin ochii verzi , copilul din el. Un copil cuminte si romantic. EL a tatuat pe buzele mele primul sarut.

Melancolia a fost inlocuita de o suprema fericire. Finalul de vara mi-a adus prima si marea mea iubire.

2 comentarii:

AlexaAvram spunea...

Felicitari!imi place mult ...mai ales faptul ca nu ai lasat finalul trist :) ...dar eu tot am o stare de melancolie...nu am gasit niciun tip cu ochii verzi pe plaja :))...si toamna mai are putin si "pune stapanire" si pe mn:(((

Alexa Dogaru spunea...

@Creatza:
N`ai gasit unu`cu ochi verzi, ci cu ochi caprui :-? :>

[Glumesc]

Multzam de aprecieri!
:*
>:D<