Pagini

luni, martie 08, 2010

Pour maman

Ziua asta nu este incheiata asa ca acest post il dedic mamei mele.

Mi-ai fost alaturi la bine si la greu si indiferent de situatie ai fost alaturi de mine.
Stiu ca n-am ascultat tot timpul de tine, insa m-ai lasat sa infrunt problemele si sa-mi dau seama ca intotdeauna ai dreptate. Impreuna am infruntat multe si tot impreuna vom fi si de acum incolo. Toata lumea te crede prietena mea buna si mai mare, pentru ca arati ca o adolescenta.
Te iubesc din tot sufletul meu si esti tot ce am eu mai scump pe lumea asta!
Zambetul, ochii, parul, cuvintele tale... imi dau putere sa merg mai departe. Ma fac sa ma trezesc in fiecare dimineata zambind pentru ca esti langa mine.
Viata asta nu este si nici nu va fi roz, dar daca te am langa mine, ma vei intregi si voi fi in stare sa trec peste obstacolele ce ma asteapta.

La gradinita am avut asta de invatat pentru ziua mamicii:
"Aşa era mama în vremea copilăriei mele, plină de minunăţii, pe cât mi-aduc aminte: şi-mi aduc bine aminte, căci braţele ei m-au legănat când îi sugeam ţâţa cea dulce şi mă alintam la sânu-i, gângurind şi uitându-mă în ochi-i cu drag! Şi sânge din sângele ei şi carne din carnea ei am împrumutat, şi a vorbi de la dânsa am învăţat. Iar înţelepciunea de la Dumnezeu, când vine vremea de a pricepe omul ce-i bine şi ce-i rău." I. Creanga "Amintiri din copilarie"
Mereu cand o repetam plangeam si plangeam si plangeam... 


Pentru femeia cea mai importanta din aceasta lume: mami.
La multi ani, mamitzia! :*

2 comentarii:

Camelia spunea...

Frumoasa k si hemoroidul meu...poate stergi commul:)))..te iubesc maimutooo!!!!

Alexa Dogaru spunea...

@Camelia:
O faci pe mama hemoroid?
=))
Stiam ca eu sunt... adica, ma rog, tu ma iubesti si ma alinti asa.. dar mami?
=))
Mami ce vina aree?:-s