Pagini

vineri, aprilie 02, 2010

Curatenia.

Dupa o portie de doua filme, bineinteles ca-mi iau si portia de ZU.
In momentul asta se vorbeste[la Neata!La ZU nu doarme nimeni!, cu Adi Mihaila] despre curatenia care se face de obicei, la romani, de sarbatori. :)
Nu stiu cati dintre voi se gandesc la semnificatia curateniei de exemplu, de Pasti.
Uitati ce am gasit pe net, la eva.ro :
"Curatenia locuintei nu este numai o parte necesara a vietii cotidiene si casnice, dar, in acest context, al sarbatorii Pastelui, reprezinta un simbol - dorinta de a ne lepada de mizerie, de rautate, de urat si de a imbratisa lumina si prospetimea, de a respira viata adevarata. "

Si cred ca aceasta este intr-adevar semnificatia.
Sunt curioasa, cati dintre voi s-au gandit la semnificatia curateniei de sarbatori, gen Craciun, Pasti ?

P.s: Sper ca intampinati cum trebuie Pastele.
P.p.s: Eu am terminat curatenia! Sper ca si voi! :p

2 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Laaaasa postarile pe net... ai facut curat? :)))

te pup! :)

Alexa Dogaru spunea...

@ Adi Mihăilă.:
Mi s-a parut interesant sa scriu despre curatenie pe blog :))

P.s:
Am facut curat de marti, cam asa:-?
^^

Te pup si eu!

>:D<