Pagini

joi, iunie 10, 2010

Ani de liceu...

Inca un capitol incheiat in viata mea: anii de liceu.
Am revenit cu poze de la banchet, asa cum am promis, dar voi uploada si poze de la ultima ora de dirigentie, care a fost ieri, 9 iunie 2010.
So, poze de la banchet:
de la stanga la dreapta:
Cami, eu, Creatza, Dana

Cu profu`de filosofie  ^^

Colegutza mea pisicoasa care imi adora masajele :p

Cu Marius. :)

Blondis si Adriana 

Si... cam cu toati fetilii mele :)

Iata si poze de la ora de dirigentie:

Mi s-a acordat diploma pentru cea mai invizibila colega pentru ca anu`asta n-am prea dat pe la scoala si mi-au zis ca imi vor purta cerceii cu drag :))

Diriga

Toti Zurlii la masa :)

Nu imi vine a crede ca banchetul si ora de dirigentie au trecut asa repede.
Mai uploadez si niste fotografii realizate in parcu`mare. Un mic shooting ;))



Faina poza, nu?
Ideea a fost a mea :>

Si asta-i faina ^^

Nu stiu ce sa spun in incheiere... Ar fi atat de multe de spus, insa ma rezum la cateva cuvinte:
Doișpe A-u`, va iubeeeeeeeeeeeeeeesc!
<3

4 comentarii:

Simplu spunea...

Bai, eu nu am avut paret de asa ceva. Ce tare trebuie sa fi fost sa fi avut colegi buni.

Alexa Dogaru spunea...

@Simplu:
Nu a fost totul roz. Intotdeauna au existat divergente. Dar.. ii iubesc..

Lilith spunea...

Vai ce dor imi e de liceu!!!!!

Alexa Dogaru spunea...

@Lilith:
Si mie incepe sa-mi fie dor... :(