Pagini

luni, septembrie 27, 2010

Seria: DCT.

Incep a scrie o serie despre copii talentati. Aveam ideea asta in minte de mai mult timp, dar uite ca m-am gandit sa o si pun in practica.
Incep cu Icey.
Cine este Icey?
Uite ce spune el pe site-ul sau:

“Sunt copilul visator, razvratit impotriva prostimii, care vrea sa faca muzica mai presus de tot si de toate parerile tuturor. Ascultam Hip-Hop de pe vremea in care toti forumistii se jucau cu puta in nisip. Primul album de rap ascultat a fost RimeDeBine, de la R.A.C.L.A. Nu halesc manelele, cocalareala si criticile nefondate. In rest, pun pe foaie idei, povestiri reale sau fictive, sentimente si stari. Mai multe detalii vin pe 28 aprilie 2010, pentru ca am descoperit ca ma exprim mai bine prin versuri. Asa ca asteptati , downloadati, si ascultati.”

L-am cunoscut prin intermediul internetului, mai exact al deviantartului, pt ca omu` are si cont pe dA.
E un copil talentat. Unul care nu vrea bani din ceea ce face, este modest si se exprima prin muzica.
Am ascultat albumul lui "Origini" si ma declar multumita. Icey e de nota 10! :)
Recomand cu caldura sa-l ascultati!
Daca va place muzica aia "necomerciala", atunci muzica lui e potrivita!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Cati ani aveti dumneavoastra, domnisoara? Vorbiti despre copilul acesta cu foarte multa superioritate. Si nu cred ca e o diferenta de varsta prea mare. Mai presus de asta, nu ar strica sa vorbiti despre copiii cu adevarat talentati: cei olimpici, de exemplu. Pe dA pentru 80% din asa numitii "artisti", photoshop-ul si alte programe de editare reprezinta talentul. Eu va sugerez sa va reganditi baremul dupa care ii alegeti pe acesti copii talentati.

Alexa Dogaru spunea...

@Anonim:
Fara suparare, in primul rand va puteati semna cand ati lasat postul.
In al doilea rand termenul de "superioritate" nu poate fi pus la un grad de comparatie. Asa am invatat eu la orele de romana...
Anii mei nu`s multi, sunt aproape 20. Si da, sunt apropiata de varsta lui Icey. Nu stiu de ce v-am dat impresia aceea de ..."superioritate".
Voi scrie despre diversi copii talentati, din multe puncte de vedere. De ce va grabiti sa aruncati cu pietre in cei de pe dA? Stiti ca exista multe persoane care nu`s in stare sa lucreze in Photoshop? Stiti ca multi au un aparat foto dar nu au si talent sa faca fotografiile alea sa spuna ceva?

Concluzionand, multumesc foarte mult pt comentariu si pt ca v-ati ostenit sa-mi cititi postul.
Eu voi continua sa scriu despre copii talentati pe care ii stiu.
Cu respect,
Alexandra D.