Pagini

marți, decembrie 28, 2010

BLANK & JONES - Beyond time

Asculta mai multe audio diverse


BAC, zambete, lacrimi, imbratisari, fericire, dezamagire, foc, iubire, soare, cer, stele, mare, 19, el, maini, priviri, dans, ploaie, muzica, prietene, amici,camin, facultate, radio, schimbare, garsoniera, cafea, tigari, lapte, cereale, nopti albe, poze, amintiri...

Un an plin.
19 ani.
BAC.
Faculta...
L-am cunoscut pe el.
M-am mutat din camin in garsoniera.
Mi-am dat seama ca departe poti fi singur, ca nu am apreciat ce aveam langa mine...
Am invatat multe.
Si inca mai am de invatat.
A inceput numaratoarea inversa... 3 zile pana la artificii si la mai-caldurosul "La multi ani!"


Tu...ce ai facut in 2010?
Cred ca n-a trecut anul degeaba pe langa tine, asa ca te invit sa scrii ca intr-un oracol cele bune si cele rele[daca vrei]. :)

Niciun comentariu: