Pagini

joi, decembrie 24, 2009

Crăciun fericit! :)


Iată-mă în fața laptopului cu un pahar de Cola [e nelipsită în ultima perioadă : )) ] și mă gândesc la ziua de mâine. Nu realizez că este Ajunul. Nu știu de ce nu mai simt că se apropie Crăciunul, care dealtfel este singura mare sărbatoare care este pe placul meu.
Azi a fost o zi foarte draguță, pentru că am mers la cumpărături cu două colege și cu sora mea.
Este o atmosferă ciudată, nu așa cum îmi amintesc că era atunci când eram copil. Îl așteptam nerăbdătoare pe Moșul și îi cântam colinde sau spuneam poezii, pentru că el... mă asculta stând la geam. [așa-mi spunea mama]
Însa cum o minune nu ține prea mult, am aflat crudul adevăr. Moș Crăciun nu există! K
Minciună! Există în sufletul fiecărui om care dăruiește. Moșul este în toți. Se ascunde în inimile noastre și în suflete. J EL chiar EXISTĂ!
Îmi place că s-au inversat rolurile,oarecum. Nu mai stau ai mei treji, ci eu și sor`mea. Să le punem cadourile sub brad, evident. J Așa că am o sticlă de 2,5l de Cola, pe care sper să n-o dau gata ca să pot sta trează, și mă apuc de împachetat și scris scrisori pentru părinții mei.Îmi place să fac lucrurile pe ultima sută de metrii. Ăsta mi-e felul. :D
Dragii mei cititori, vouă vă urez numai bucurii și muuultă fericire și fie ca Moșul să vă aducă tot ce vă doriți, fie ele lucruri materiale sau nu.
Iubiți-vă aproapele, faceți acte de caritate [însă nu doar în această perioadă...] și bucurați-vă de tot ce vă înconjoară! Vă doresc numai bine și vă transmit tuturor caldura sufletului meu ca să mă simțiți aproape și să știți că mă gândesc la voi. J
Vă pup cu drag!
Sărbători fericite!
>:D<

P.s: Nu uitați, sâmbătă 26.12.2009, între 12:00 și 18:00 să ascultați Zu. O să auziți un mesaj pentru voi înregistrat de mine. O să dedic Freedom –Dj Andi feat. Stella. Așa că fiți cu urechile pe ZU! :>

Niciun comentariu: