Pagini

miercuri, decembrie 30, 2009

2009


Anul acesta s-au întâmplat multe lucruri bune, dar și triste.
Am pierdut o prietenie pe care o credeam a fi “bună”, însă am avut multe de învățat de pe urma acestei… experiențe. Am strâns amintiri frumoase, amintiri în care se regăsesc colegele și colegii mei, părintii și sora și nu numai.
Am pierdut  actori, cântăreți și cunoștințe. A fost un an plin de multă tristețe totuți, pe plan mondial. Am intrat și în asa-numita și tot mai discutata `criză economică`… Însă nu despre lucrurile astea vreau să vorbesc. J
Ci despre ceea ce am învățat anul acesta. Că VIAȚA este un dar frumos, de care trebuie să ne bucurăm în fiecare secundă. Mi-am dat seama că un “Te iubesc!” sau “Iartă-mă!” spus la momentul potrivit, face cât 1000 de alte lucruri. Am învățat că trebuie să mă bucur de frumusețea naturii și a oamenilor. De frumusețea lor sufletescă. Am învățat că trebuie să știi să fii un bun prieten…
Așa că de acum încolo mă voi bucura și mai mult de tot ceea și cei ce mă înconjoară.
Pentru 2010 îmi doresc să trec cu bine peste Bac și competențe și să intru la Jurnalism. J
Vouă vă doresc multă sănătate, fericire și mai ales, iubire. J
Ne `auzim` la anu`, aici, pe blog.
Vă`mbrățișez și vă pup cu drag!
>:D<

Ingrid Michaelson-Be OK
Asculta mai multe audio Muzica

“Toți avem propriile noastre mașini ale timpului. Unele ne duc înapoi, se numesc amintiri. Unele ne duc înainte, se numesc visuri.”

Niciun comentariu: