Pagini

duminică, ianuarie 03, 2010

G`bye 2009, bien venue 2010!

He He!
Am asteptat sa vina 3 ian. sa scriu pe blog.
Glumesc! :))
Pur si simplu mi`a fost lene si am asteptat sa-mi treaca oboseala si sa pot sa-mi fac putin timp si pentru a scrie aici.
Ei bine, 2009 e istorie. 2010 e aici.
Ma aflu in fata unui an decisiv pentru mine, un an foarte greu, plin de examene [permis -again 8-|, jur ca nu stiu de ce am picat cu 21 de puncte :-l ; competente + bac].
Am inceput anul zambind, imbratisandu-mi prietenii si distrandu-ma cu ei.
Am inceput sa ii pup si sa-i imbratisez pe ai mei, sa fiu mai apropiata de ei, acest lucru constituind un lucru foarte bun pentru mine, tinand cont ca in trecut eram distanta.
E o noua zi, duminica, ultima zi de vacanta de iarna in clasa a 12-a.
Maine incep scoala. Fuck! Ce frumoos! :))
In rest... Ne mai `auzim`.
Numai de bine, sper.

Va doresc si voua un an plin de zambete si imbratisari si sa plangeti numai de fericire!
La multi ani!
>:D<

Niciun comentariu: