Pagini

duminică, mai 30, 2010

And the winner is...

M-am uitat si eu la Eurovision ca majoritatea romanilor care au spus ca nu se uita, insa au facut rating Televiziunii Nationale :))
Recunosc ca sunt foaaarte multumita de clasament si de primele 3  locuri.
Iata clasamentul :
Lena - a reprezentat Germania cu succes si a luat locul 1.
Imi place tipa, imi place vocea ei si ea ca persoana. Mi s-a parut o melodie OK si care, cred eu , ca a meritat locul 1. :)

Locul 2, Manga- We could be the same .
Fara comentarii :))

Si locul 3, binemeritatul loc [desi am fi putut lua si locul 2] este ocupat de "Playing with fire" cantata de Ovi si Paula Seling. :) Yuhuuu! Am putut! Suntem buni! Bravo Paula! Bravo Ovi! :)
Daca nu existau acele influente geo-politice [si nu numai] am fi luat si alt loc :-"
Dar ne multumim si cu locul 3.
Asadar, doaaamnelor si domnilor Paula Seling si Ovi interpreteaza "Playing with fire" :X

Niciun comentariu: