Pagini

miercuri, mai 12, 2010

Intrebare pentru voi

In momentul asta pierd timpul pe mess, net, etc.
Afara ploua si daca n-as asculta Radio ZU in momentul asta sigur melancolia m-ar acapara.
Mi-era dor sa mai scriu pe blog.
Nu am o tema anume in momentul asta-n cap. Vreau doar sa-mi astern gandurile...
Ma gandesc sa va pun o intrebare. Cum va descurcati sau la ce va ganditi atunci cand sunteti suparati pentru a va binedispune? :)
Eu cand sunt `tristuta`, cum spune o colega, ascult muzica si-mi trece. :)
Traiasca ZU, in special :D
Va pup si astept raspunsurile voastre! :)

4 comentarii:

Edi spunea...

pai atunci cand esti suparata fa ceea ce-ti place pentru a uita de suparare...sti cum se spune "pofta iti vine mancand !"

Simplu spunea...

Eu nu incerc niciodata sa ma binedispun. Ma las in voia mea. Muzica da ascult, insa nu una energica menita sa imi treaca supararea, ci melodii care sa imi duca starea la apogeu, dupa care sa imi treaca. Stau singur, eu cu mine. Satu linistit, ma izolez, uneori mai dau un pumn in perete...

Alexa Dogaru spunea...

@Simplu:
Cam asta fac si eu cateodata.. Ascult melodii lente care imi duc la apogeu durerea. Alteori prefer muzica energica. :)
Depinde de dispozitie si de momentele pe care le traiesc..

Camelia spunea...

Da-mi un sms si iesim in oras...sa vezi ce te binedispun:))))