Pagini

luni, octombrie 18, 2010

Ganduri

O zi ploioasa in Bucuresti, un "Azi nu!" pe repeat si ganduri ce se lovesc de craniu. Se lovesc atat de tare incat simt ca ametesc, simt ca vor sa iasa din cap si vor sa-mi dea o lectie de viata. Si pan`la urma asta fac. 


Sentimente, dor, infinit, prietenie, foc, ploaie, amalgam, bazar, inger, suflet, mangaiere, jungla. 

Niste versuri imi tot rasuna`n creieri:

"‎...Le invat din mers zi de zi pas cu pas vers cu vers
Nimic nu e ceea ce pare te simti asa de mic intr-un oras atat de mare mare..
Noapte si zi orasul e un camp de lupta: pierzi sau castigi,
Bine ai venit in Jungla !"

Apoi ma apuca un dor. Un dor ma loveste puternic in inima, imi patrunde in vene si se plimba prin tot fizicul meu.
 Un dor de Universul meu. Acel Univers nezdruncinat.

Niciun comentariu: