Pagini

vineri, octombrie 22, 2010

Scenarii...

Merg pe coridor cu pasi mici si parca totodata in reluare.
Gandurile imi acapareaza iar mintea, dar imi aprind o tigara si odata cu fumul se duc si ele. Se pierd in aerul inchis de pe coridor. Lumina de la capat lumineaza difuz si-mi dau seama ca sunt o umbra care bantuie.
Ma opresc la capat si trag fumul de tigara de parca ar fi ultimul lucru de care ma bucur in noaptea asta pe Pamant.
Atunci cand te simti singur, ea este singura prietena ta buna.
Ma intorc si parca timpul este acelasi. Ma misc in reluare si gandurile ma acapareaza iar.

Alt decor. O banca`n parc.
N-as pleca de aici pentru ca imi place sa vad mastile ce-mi trec prin fata.
Fiecare om, poarta o masca diferita ce ascunde in spate o poveste. Stau si-mi zic ca mi-ar placea sa le stiu povestile de viata, as vrea sa invat ceva din experientele lor. Vantul imi adie prin par si ma trezesc. Plec grabita catre un loc necunoscut, acolo unde pasii aveau sa ma ghideze... Bucuresti. Loc minunat unde te poti regasi...

Niciun comentariu: