Pagini

sâmbătă, ianuarie 01, 2011

Alice Nastase si luna ianuarie.



Citesc de putin timp "Dincolo de bine, dincoace de rau - despre iubire"
Autoare: Alice Nastase si Aurora Liiceanu
Editura Nemira

Imi place enorm cartea asta.
Am gasit un fragment in care Alice Nastase spune cate ceva despre ianuarie.


"Pentru ca in ianuarie ninge disperat si gasesc in ninsoare pretxtul disperat de a ma cuibari intre brate fierbinti. Pentru ca neinceputul calendar imi da iluzia de tinerete. Pentru ca cineva drag e nascut in ianuarie. Pentru ca mi-am facut deliciosul obicei sa indraznesc in ianuarie ceva ce nu as cugeta sa visez in august. Si pentru ca toate minciunile inceputului de an sunt atat de parfumate si dulci si frumoase incat as vrea sa traiesc pe planeta Ianuarie, un loc in care de fiecare data cand se intalnesc oamenii se bucura, se saruta si-si spun La multi ani!"

Alice Nastase

Niciun comentariu: