Pagini

sâmbătă, iunie 18, 2011

Povesti si Oameni.

Bagaje, bilet, tren, drum, RatB, Metrou, Camin, oameni, zambete false, oameni.
Bagaje, duba, Drumu`Taberei, garsoniera. Oameni.
Facultate, Cursuri. Oameni.
O treapta, Radio. Oameni.
Sesiune, oameni.
Dezamagire,minciuna, oameni.
Zambete, iubire, emotii, oameni.
Ploaie, oameni.
Soare, flori, semafor, oameni.
Cersetori, paine, apa, oameni.

In orice imprejurare i-am intalnit pe ei.  Ca au trecut pur si simplu pe langa mine sau ca au devenit cei mai buni prieteni ai mei, le-am ascultat povestile, am tras concluziile, am invatat de la ei. :)
Intr-un an de zile m-am schimbat prin oameni. Traiesc prin ei propria mea poveste.
Miliarde de secunde s-au scurs peste mine, iar eu m-am metamorfozat.  Si totusi sunt tot eu, Alexandra Dogaru. :)

Niciun comentariu: