Pagini

miercuri, iunie 22, 2011

Scrijelituri din tren. [19.06.2011]

Sunt franturi din gandurile mele, totul nu este coerent, dar ce mai conteaza ?! Acum folosesc cuvintele in beneficiul meu. Acum ma joc cu ele, maine poate se vor juca ele cu mine. Dar totul este reciproc.

Sunt in tren. Privesc orizontul si dincolo de el tind sa mai cred in frumusete. Tind sa cred ca sufletul meu isi va regasi in zare  linistea sufleteasca. Ma pierd in verde si in ganduri, ma topesc in culorile asfintitului si ma simt libera. Scriu , scriu, scriu in nestire , crezand ca astfel ma voi elibera. Scot sufletul din lanturi si-l las sa zburde pe campiile Baraganului. Macar asa ma incarc cu energia zilei de azi si voi putea trece peste dezamagirile zilei de maine. Las muzica naturii sa-mi incante urechile si zbor. Departe de gandul ca  am fost dezamagita. Vina oricum este a mea…

Niciun comentariu: