Pagini

sâmbătă, iulie 02, 2011

Destinatar: Sufletului meu, cu dor.

Push the Play Button First!
Piano Magic - Bad Patient

Asculta mai multe audio diverse


Draga suflet,
Nu mai stiu ce vrei. Esti nehotarat.
Ieri erai senin, priveai necontenit catre cer, iarba si nori si te incarcai cu energie.
Azi esti trist pentru ca acordurile unei piese ti-au mangaiat coarda sufletului si ti-a declansat dorul-de-toate.
Maine va fi un amalgam de trairi, sentimente, un colaj de ganduri care iti va inhiba respiratia si nu te va lasa sa zbori. Vei pica, iti vei lua avant si vei invata sa zbori din nou.
Te hranesc in fiecare zi cu firimituri de fericire luata din jurul meu. Din lucruri mici, verzi, pline de soare sau din nori pufosi. Refuzi sa le inghiti si cred ca esti bolnav. Sau cel putin asa dai semne. Te rog sa te faci bine, sa te multumesti cu putinul pe care ti-l dau ... Ce sa fac daca fericirea nu se cumpara in doze mari?!
Hai, hai te rog, opreste-ti suspinul. Fa ce vrei cu scrisoarea asta, dar ia-mi cuvintele in seama !

Al tau eu,
Alexa.

Un comentariu:

Flori_Tzi spunea...

Draga bai suflet a lui Dogaru,

Am trei saptamani de cand sunt departe de ea, vorbim pe mess, facebook, blog si alte zeci de minute la telefon, insa tu ma percepi ca pe o voce ce apare, sta putin si pleaca, stii ca nu sunt acolo sa-i ... creierii lu Dogaru' si te simti stapan pe situatie. Bai nenorocitule, eu te cred ca iti place sa experimentezi stari, dar gandeste-te ca mai e o minte si un corp pe langa tine. De ce esti egoist?
Tin sa te anunt ca intr-o saptamana ne vom intalni si te voi manipula, bestie mica! :))