Pagini

marți, noiembrie 08, 2011

Suflet ghemuit in vara.

Play.

Asculta mai multe audio diverse

As picta fraze despre toamna aramie , mirosul ploii de pe alei, despre vant si oameni aspri, dar in mine e vara. De fiecare data toamna vine, ia, culege cu pumnii si pleaca, dar reinvii si vara vine iar. Iarna nu se lasa mai prejos, ea presara fulgi de nea peste sufletul meu, dar caldura acestuia ii topeste. Primavara se impleticeste cumva cu vara, se iau de mana si stau inlauntrul meu. Stiti, vara nu vine doar o data! Ea vine periodic, dupa ierni grele, cu viscol sau ornamentale, din cand in cand. Vara vine la toti sau cel putin la cei care o cheama...

O pastrez mereu, imi da putere sa trec peste orice, sa zambesc, sa-mi mangai chipul cu razele soarelui. Sa dau si celorlalti o parte din vara mea.

Niciun comentariu: