Pagini

joi, august 16, 2012

Papapa, fluturi beți!

Mi-am zis de-atâtea ori că nu mă mai îndrăgosesc, că-mi conduc eu inima, că fac, că dreg... :))

Mi-a trecut și de data asta la momentul oportun. Îmi văd de drum și-o las baltă cu visatul la Făt-Frumos. Cei care îmi citesc blogul de ceva timp știu că-n naivitatea mea credeam în EL, visam, speram că va apărea curând. N-a fost să fie și-oricum nu-mi mai pasă. :)

De multe ori am acceptat provocările vieții, am încercat puțin din toate, însă când mă gândesc la dragoste m-apucă nebunia și mai bine-mi aprind o țigară. M-am gândit la toate idioțeniile din viața mea, iar asta cu îndrăgostitul e pe primul loc.

Dude, recunosc, îmi place mă să fiu naivă, să simt proștii ăia de fluturi în stomac, să zâmbesc când mă gândesc la un el, să trec prin toate stările, însă gata, pun punct visării la cai vezi pă pereți pt.că nu se mai merită.

Tipii mișto ori sunt proști și suferă după foste, ori sunt luați, ori... habar n-am ce dracu` vor.

Gata! Am zis gata (până data aviatoare). Hahah. :))
Mă duc să fumez și să-mi văd de treburi.


Niciun comentariu: