Pagini

vineri, martie 22, 2013

Prietenii mei, gândacii de bucătărie.

De când s-a încălzit afară, prietenii mei, gândacii de bucătărie au început să-mi invadeze spațiul intim. Și când zic intim, mă refer la micuța garsonieră în care locuiesc cu chirie.

Probabil v-am stârnit o întrebare: De ce i-o numi nebuna asta... „prieteni”?!

Ei bine, de când am aterizat în București, primii prieteni pe care mi i-am făcut, au fost gândacii. Cred că nu există colț de București fără astfel de viețuitoare. La început mi-au fost dușmani, însă cu timpul, au tot atentat la spațiul meu intim, așa că mă trezeam cu ei lângă peretele de lângă canapea, ba unul, mai viteaz și curios din fire, mi-a ajuns pe bluză. Altul în cap. Altul... a ieșit la plimbare pe laptopul meu în miez de noapte. Probabil vroia să mă ajute la scris articole. Într-un singur loc n-am avut probleme cu ei. Nu și-au făcut apariția. Când stăteam lângă Hanul Drumețului, în Drumul Taberei.

Ei bine, pe Valeriu Braniște și-au făcut apariția. Mă tot gândesc cum să scap de ei, dar nu știu nicio soluție ieftină. Dacă aveți vreo idee, vă rog să mi-o împărtășiți. Eu îmi iubesc prietenii, jur, dar ăștia sunt prea insistenți și vreau să-i scot din viața mea! :))

Și da, asta fac și cu oamenii...

P.s: Cât timp am scris acest articol, am omorât 4 mușchetari. Presimt o noapte albă, în care probabil mă voi uita la desene animate și voi ieși la vânătoare!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super! Eu inainte sa-i omor le si trasmit de ce o fac: "k nu platesc chiria cu mine"! In fine, cred si sper k am scapat de ei, izoland toate gaurile de la chiuveta, cada, tevi, geamuri, usa, apoi spray raid pt insecte ce are culoarea maron si costa aproximativ 10 lei dat tot odata si plecat de aksa vreo 30 min apoi aerisit, plus acid boric praf de la farmacie kre este 2. 50 lei pus in spatele dulapurilor, si la usa la intrare in apartament. In bucatarie pe o farfurioara pastreaza foi de dafin pentru k au o substanta care ii indeparteaza pe prieteni. Succesuri, vb unei doamne!Cu drag, Mariana (ex prof :) )