Pagini

duminică, noiembrie 07, 2010

Trairi.

Ultimele 24 de ore au fost pline de trairi si sentimente contradictorii. Am ras, m-am simtit indragostita, m-am regasit in prietena mea de la 3, am facut confesiuni, am ascultat muzica de la Magic Fm.
Am iesit pe balcon, mi-am baut ciocolata calda, m-am pierdut in ganduri,dar m-a trezit vantul si am auzit pe fundal cantecul pasarelelor. Viata e frumoasa, cu toate greutatile ei... Trebuie sa ai pe cine trebuie aproape, iar eu, crede-ma sunt al naibii de multumita ca am oamenii potriviti langa mine.
Traiesc o alta etapa, desi sunt legata de trecut. Privesc inainte... Simt cum viata palpaie in mine si tresar la un zambet special. Ma pierd in priviri, si-am incredere ca viata mea va fi demna de un roman.


Buna dimineatza, oameni!

Niciun comentariu: