Pagini

sâmbătă, februarie 05, 2011

Despre trăirile mele şi scrijelitu' pe blog.

N-am mai scrijelit de ceva vreme trăirile mele pe blog.
Nu mi-am găsit cuvintele potrivite să mai exprim ceea ce am trăit.
Am avut parte de critici constructive şi nu numai...
Mi s-a spus că`s naiva şi să nu mai las să se vadă asta, că ar trebui să nu mai trăiesc aşa intens şi să-mi expun sentimentele pe blog.
Uite ce e!
Alexandra Dogaru este cine este! O visătoare, naivă, numeşte-mă cum vrei...
Dacă simt că azi mi se sfăşie sufletul şi simt nevoia să scrijelesc undeva, o fac aici!
Dacă azi m-am enervat că am văzut o prostie în mass-media sau mi s-a întâmplat ceva pe stradă, tot aici scrijelesc.
Nu mă înţelegeti greşit, vă iubesc pentru că îmi citiţi blogul. Este uimitor cum am până la 100 cititori în 24h.
Poate nu vă merit... Vă mulţumesc că mă citiţi şi vă aştept criticile în continuare...

În concluzie, orice ar fi, nu mă schimb... şi-am să arăt cum sunt de câte ori voi avea ocazia.
Nu mi-e frică de nimeni şi nimic, aşa că nu voi schimba nicio secundă felul în care gândesc. :)
Iată şi dovada cititorilor într-o săptămână.
Vă mulţumesc!

Vă las în compania unei piese minunate:

Niciun comentariu: