Pagini

miercuri, februarie 09, 2011

Ganduri pentru ea, pentru... prietena mea.

Intr-o lume`n care suntem inconjurati de oameni falsi, oameni care pun pret pe imagine... am gasit-o pe ea: cea care vede sufletul meu, ma ajuta sa zambesc si sa fiu eu.
Am simtit nevoia sa scriu post-ul asta pentru Camelia, una din prietenele mele bune. A nu se intelege ca am multe, nu. Sunt cateva, le pot numara chiar pe degete, da`nu conteaza asta. Atata timp cat ele sunt tot ce vreau si ma`nteleg.
E greu sa intelegi un om ca mine, serios! :))
Multumesc pentru ziua de azi, Cami!
Sufletul mi-a vibrat de fericire, mi-ai hranit buna dispozitie si-am facut poze`n parc pe vremea asta frumoasa.
Unde bat?!
Aci: Te iubesc! 

2 comentarii:

Chiar eu!!! spunea...

Si eu te iubesc!!!!!Si nu...de prietenia mea nu vei scapa niciodata...si stii de ce?Pentru k faci prea mult parte din viatza mea k sa te dau la o parte>:D< :*

Alexa Dogaru spunea...

ce pot sa zic decat: te iubesc! :*