Pagini

vineri, iunie 15, 2012

Vară-n suflet și chef doar de mare

Mi-am pironit ochii pe fotografia din colț. Pe fundal se aude Vama Veche, iar gândul îmi fuge departe.



Sunt pe plajă și văd răsăritul. Trag însetată din țigară și privesc cum soarele unește marea și cerul de parcă ar fi rodul iubirii lor. Din căștile telefonului aud versurile piesei pe repeat, aia de-o ascult mereu vara și mă mint că mă îndrăgostesc în fiecare vară. Rămân de fiecare dată cu nisipul lipit de mine, doar ăla mă vrea. Dar nu contează. Zâmbesc. E așa mișto să auzi pescarușii dansând pe valurile mării dimineața.

Trr! Brr! Zârr!
Da, e iar telefonul. Am primit sms. 

- Ai învățat pentru astăzi?

Zâmbesc ca idioata. De parcă și-ar fi învățat cineva. Mai e un hop și gata, vacanță, frateee!

-Nu, n-am învățat. Azi mă bazez pe noroc. Inteligență, logică sau copiat. Alege și tu una din ele...
-Bine, mă bucur că nu-s singurul. Ne vedem mâine!
-De fapt... pe mai târziu. Noapte bună sau...ce a mai rămas din ea!

Mă-ntorc la vara mea și la piesa pe repeat... Încă puțin...

Un comentariu:

Criss spunea...

frumos!

apropo de indragostit in fiecare vara.... chiar am vazut o poza zilele trecute cu: stiai ca acum, in lume, undeva, e jumatatea ta? perechea ideala cu care te completezi perfect? ... si cu care n-o sa te intalnesti niciodata?

mi s-a parut foarte simpatica ideea :))