Pagini

luni, decembrie 24, 2012


Dragă Moşule,

nu ţi-am mai scris de când eram mică. Mi-e dor de tine, mi-e dor de copilărie şi fericire deplină...
Îţi scriu pentru că-mi doresc enorm ca oamenii să fie mai buni, mai fericiţi, plini de iubire. Ştiu că tu eşti cu jucăriile şi împarţi fericire pentru cei mici, dar te roooog, vorbeşte cu Dumnezeu să le facă viaţa mai uşoară celor care au probleme, să le dea sănătate celor care duc boli grele, să picure puţină fericire pe creştetul tuturor şi bunătate. Să-i lumineze şi să-i facă să înţeleagă că toate lucrurile prin care trec sunt lecţii de viaţă. 

Arată-I scrisoarea asta şi spune-I să aibă grijă de Ionuţ, Alex, Alexandra, Andreea şi de toţi prietenii şi amicii care sunt acolo lângă El.

O să vorbesc şi cu El mai mult ca de obicei de Crăciun. Spune-I că noi nu te sărbătorim pe tine şi că ne bucurăm de Sărbătoarea Naşterii lui Iisus, numai că nu ştim să o arătăm aşa cum ar trebui...

Cât pentru mine, Moşule... Ştii ce-mi doresc. Sunt pregătită, aştept să se întâmple! :)

Te pup şi te-mbrăţişez ca atunci când eram mică şi-o făceam în vis!

A ta copilă pentru totdeauna,
Alexa. 

Niciun comentariu: