Pagini

luni, octombrie 19, 2009

Lepshulica. :D

Am gasit o lepsulica pe ici, pe colea, p`un blog. :D

prima amintire: chipul mamei.

prima poză în afară de cea de la botez: puneam cornitze unui prieten. :D

prima jucărie: o masinutza.[tata ma vroia baiat 8-|]

primul tricou: cu tom&jerry, cred. :)

prima bătaie: mhm... cu un baiat, la gradinitza. >:)

prima carte citită: "Amintiri din copilarie",I.Creanga.

primul film vazut: Titanic, cred. In 1997 sau `98.

prima bicicletă: n`avusesi asa ceva. asta mai imi trebuia dupa ce ca eram un pericol public. :))

primul cucui: in cap. am cazut in laditza cu rufe. :D =))

primul lucru găsit: o moneda.

primul lucru înapoiat: nu mai stiu. :-"

primul dinte pierdut: poate primii dinti. cei din fatza. :))

prima chestie de care mi-e ruşine să-mi amintesc: ca faceam pipi in pat cand eram co`chila. :))

primul contact cu animalele: pui,gaini,pisici,caini. eram tot timpu`langa ele. :D

primul câine: Negrutzu`.

prima poveste: Alba ca Zapada si cei 7 pitici. :X

primul job: pana acum n`avusesi niciunul. :">

primul joc de noroc: le urasc!

primul lucru pe care l-am spus când am venit de la scoala în prima zi: mami, X mi`a facut ...

primul sărut: well... fuse dragutz,dar penibil. parerea mea. :-?

prima poveste scrisă: in clasa a 2-a sau a 3-a. Despre un anotimp,cred. :)


E chiar dragutza leapsa. :) O dau mai departe Lilithei si Adrianei.

Niciun comentariu: