Pagini

marți, octombrie 06, 2009

Marti.


Am inceput saptamana cam prost. Cu ziua de marti. Cateodata la mine saptamana incepe cu orice alta zi, mai rar cu luni. Am avut parte de cele trei ceasuri rele:am picat un examen [prietenii stiu:-<], am avut parte de un tren "magnific" pana la Slobozia si
de un scandal monstruos intre un cetatean[turmentat] si "nenea controloru`" la intoarcere spre Fetesti. E ciudat cum unii se cearta mai pe fatza, sau pe la spate ori... cu perdea pentru... BANi. Da, incidentul cu pricina a avut loc din cauza banilor. Bine, in mod normal, din cauza permisului de calatorie pe care cetateanul turmentat nu a vrut sa i`l prezinte controlorului. Cel din urma mentionat a continuat scandalul, pardon, "coversatia", insa pana la urma a plecat cu coada intre picioare. Finalul a fost asa cum a vrut cetateanul... Cateva minute mai tarziu, iesind pe coridor pentru a asculta muzica si a sta la aer[doar aveam un cetatean turmentat in compartiment:-"], l`am vazut pe nas cum, zambind baga in prea-incapatoarele sale buzunare bani, pe asa zisele..."bilete" de la alti cetateni.[fara a taia bilete:|] Ma cam deranjeaza doamna Romania si mai ales...fiii ei,romanasii. Ei sunt cei ce fac aceste lucruri posibile.

P.s: Am aflat ca s`a schimbat Bac`ul. DIN NOU!!!
Mai multe informatii pe bacalaureat2010.info .

6 comentarii:

Simplu spunea...

Asta e un lucru normal, la noi, si gata :).

Alexa Dogaru spunea...

@Simplu:
M`am saturat de normal, normalul asta! :|
Si cred ca nu`s singura...
Asta`i Romania, si atata timp cat noi o facem asa, astfel de lucruri sunt posibile.

:|

Vlad-Alex spunea...

Nu ai cum sa faci din realitate altceva. Asta-i romania si e reala. Majoritatea suntem saraci, muritori de foame, dar macar asta ne tine in forma. Nu ai ce face decat sa spui adevarul pe fata, acceptand consecintele.

Alexa Dogaru spunea...

@Le Fantôme de l'Opéra:
Ai dreptate.
:)
Chiar n`avem ce sa facem... decat sa spunem verde`n fatza ce avem de spus.
Indiferent de consecinte.

Haterica Ginerica spunea...

deci romania ti-a facut ziua mai proasta?

Alexa Dogaru spunea...

@ Haterica Ginerica:
Nu,nu cred ca doamna Romania, ci mai degreaba copilasii ei, romanasii. :D