Pagini

vineri, octombrie 02, 2009

Vrei sa afli ziua mortii tale?

Lipsa de ocupatie[pentru ca n`am fost la scoala azi din motive de sanatate] m`a dus pe un site unde poti calcula ziua mortii tale. E... interesant, insa nu stiu cat de adevarat. :D

CLick si completati formularul. :)
http://www.deathclock.com/
Eu am aflat ca mai am de trait pana in 2070 :)).


21 de comentarii:

Marian spunea...

Mai 31 de ani de trait. :-S

Alexa Dogaru spunea...

@Marian:
2070-2009=61 :P
In total o sa traiesc :-? 79 de ani :))

Nu prea stau eu bine la capitolul `matematica`dar cam asta cred ca e rezultatu`. :D

Marian spunea...

Nu vreau sa mor in 2040. :((
Sunt la mate-info si pot sa confirm ca ai calculat bine. :>

Alexa Dogaru spunea...

@Marian:
Stai tu linistit... nu crede in chestia asta, nu cred ca este adevarata. :P
Si daca ar fi...Traieste`ti viatza! Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima! :)

P.s:
Multumesc ca ai confirmat ca am calculat bine. :D
Eu la filo...n`am nicio tangentza cu matematica. :))

Phantom of the Opera spunea...

55 ani de trait..eeeh..macar daca as fi avut vreun sentiment fata de asta..ma rog, succes cu traitul si muritul:P

Alexa Dogaru spunea...

@Phantom of the Opera:
Crede`ma ca eu nu vreau sa traiesc 79 de ani. :))
Nu vreau sa ma trezesc dimineatza si sa vad in oglinda o ramolita. =))

P.s: It`s just funny this test. :)

Gabi spunea...

eu mor in 2085 :)) pe 16 septembrie =))

Unknown spunea...

lol mor im 2092 :)) pe 7 august :)).....nu e adevarat am iesit si am pus din nou datele si imi arata 2086 si iaras si imi arata 2071 incerkati sa vedeti bafta

Anonim spunea...

..eu cred ca-i adevarat. Mie imi arata ca voi muri anu vit.. Nici macar nu apuc sfarsitul lumii, in 2012.. sau 20120 era!?..infine. adica sfarsitul crizei am vrut sa zic..sorry. Testul este adevarat! Vindeti tot ce aveti.. si traiti-va viata! :)

Unknown spunea...

am uitat sa mentionez mai devreme "anonim".. ca dupa ce vindeti tot.. banii dati-mi mie.. sa aveti timp de trait

Alexa Dogaru spunea...

@danyboss_dany2001:
Creede-ma... Acest test este doar funny. :)

@Anonim:
De ce esti atat de sigur ca acest test este adevarat? :-?
Te rog sa-mi raspunzi. :)

@Radu:
Nu prea esti coerent.
N-am inteles ce ai vrut sa spui exact.


P.S: Frate, este un test funny atata tot! Nu-l luati in considerare! :))

Unknown spunea...

..ii adevarat .. pt ca mai este un test .. dar acela la sfarsitul intrebarilor .. tb sa trimiti un sms de 3 eur ca sa afli exact data.. Atata timp cat nu esti dispus/a sa investesti acei 3 euro inteligent, in asa ceva ... eu zic ca-i bun (adevarat) si asta.

Unknown spunea...

AlecsA ..avand in vedere ca radu ii anonim'ul autentificat, daca citesti msg unu dupa celalalt..s-ar putea sa iasa ceva coerenta, nu f multa.. da oricum.

Alexa Dogaru spunea...

@Radu:
Am postat acest test, doar pentru a ma distra si nu numai eu, ci si cititorii mei.
Imi cer scuze, dar nu aveam cum sa-mi dau seama ca `aninimul`esti tu, pentru ca nu ai specificat. :)

Scuze!

Unknown spunea...

..iooi ..da eu glumesc. Nu tre sa-ti ceri scuze!? Dar, lasand gluma la o parte, nu te distrezi cu teste de genul acesta. Vezi, acuma din cauza ta, mi-am facut testul, si mi-a iesit ca mor anul vit. Daca chiar asa va fi, ma vei avea pe constiinta .. Oricum, intru eu pe formul si va anunt daca-i adevarat..

Alexa Dogaru spunea...

Radule, m`ai facut sa rad. :))
Daca nu te distreaza pe tine, las`ca ma distreaza pe mine testul acesta.
Si daca iti e frica de moarte, nu`ti mai face frate niciun test... LOL. :))

P.s: Traieste`ti viata la maxim![ca tot mai ai un an! KIDDIN` :))]


Serios, daca ai probleme cu `tic-tacul`, mai bine las`o balta cu teste de genu`.

Peace!:)

Unknown spunea...

"frate!?" ...hm.. asta inseamna ca esti de prin sud. k. Am glumit umpic cu voi ca v-am vazut asa sinceri avand in vedere cat de penibil ii testul.. Va las ca poate va suparati. Ma duc sa-mi repar "tic-tacul". Bau.

Alexa Dogaru spunea...

@Radu:

Ne bucuram ca ai intrat in discutie asa cum ai iesit. Atat am avut de zis.

Anonim spunea...

eu nu vreau sa mor nici odata zic eu cand vreau sa mor va trimit mejas cand vreau sas mor

Anonim spunea...

eu mor in 2094 :)))

p 1 august dak snt optimista
i 2054 dak snt normala

si in 2034 dak snt sadik:)))

Makealive spunea...

punete in fata unui tren si ai sa vezi data fixa cand ai sa mori fara nici un dubiu