Pagini

vineri, octombrie 30, 2009

Saptamana asta...

Luni: 
am vazut chipuri angelice care ascund minti diabolice. Am darul de a`mi da seama imediat ce personalitate au oamenii dupa chipurile lor.
Marti: 
1.am auzit conversatii despre sex. Nu`nteleg de ce unii considera virginitatea o boala?
2.am stat de vorba cu "the phantom of the opera" mai demult, despre patriotism. Mi`a dat un link:

Asa, am incheiat o conversatie demult deschisa! [multumit?:P]


Miercuri:
sa ma gandesc... miercuri a fost o alta zi de scoala plictisitoare. :-??
Joi:
ei bine, nu m`am dus la scoala. m`am invoit. m`am odihnit. am lucrat pentru studiul de caz la Literatura Universala. :D
Vineri:
Pai azi, am prezentat intr`un final, studiul de caz dupa mult alergat dupa un videoproiector. Frate, deci "Marele" Teoretic CAROL I Fetesti n`are sa dea clasei de filologie un videoproiector pentru ca, ei bine, e o clasa de filologie! [Cine stie,stie!]
Prefer sa nu dezvolt subiectul.
E naspa sa vezi cum ti se inchid usi in nas din motive pur si simplu de cacat.
Oricum, totul a iesit ok.
In seara asta e party`ul de Halloween! :X
O sa revin cu ceva poze, sper! :D


Pana atunci bucurati`va de aceasta melodie. Just click play! :)


Niciun comentariu: