Pagini

sâmbătă, decembrie 10, 2011

Azi... imi pare rau.

Cativa zurgalai, o piesa pe repeat se aude pe fundal...
Amintirile vin navala in mintea mea, se lovesc in zig-zag de carcasa cerebelului. Apoi, puf! Realitatea revine in fata ochilor mei. O lacrima-mi gadila coltul ochiului stang. As vrea sa pot face ceva, dar totul a luat-o razna.
E haos!
Corpul meu e obosit, sufletul si el trebuie resuscitat, vestile proaste nu continua sa inceteze...
Sunt una cu patul, mi-e lene sa vorbesc, mi-e lene sa privesc pe cineva, ma doare inauntru si vreau sa fiu singura.
Imi pare rau ca nu pot demonstra ca pot fi prietena buna azi, imi pare rau ca nu pot da o imbratisare azi, ca nu pot zambi...

Azi... imi pare rau.

Un comentariu:

Florina Tulpan spunea...

Se spune ca nu varsta este cea care te face sa te simti batarn ci trairile pe care le ai. Uneori poti imbatarni 10 ani intr-o zi si alteori intineri 20 intr-o clipa. Atitudinea si gandirea face totul.
Postul e despre mine
....si eu te iert