Pagini

joi, decembrie 01, 2011

Romania, te iubesc!


Si nu spun asta ca sa fiu in "trend". E la moda pe Facebook sa ai o poza de profil cu tricoloru`, sa spui ca esti mandru ca esti roman... Nu stiu cati si simt chestia asta.
Eu imi iubesc tara pentru ca este frumoasa de la munte la mare, de la deal la campie. Iubesc Romania pentru ca are oameni talentati ca Emil Lassaria care a facut remix la "Balada" lui Ciprian Porumbescu, pentru ca oameni ca el duc numele tarii in toata lumea. Iubesc Romania pentru ca e locul unde mi-am creat Universul, e locul care mi-a daruit oameni minunati dintr-o multime de altii care poarta masti. Romania nu inseamna doar hotii. Romania inseamna si oameni minunati, pastratori de traditie, scriitori, compozitori, actori,  cantareti talentati.
Azi e ziua noastra si-o spun din suflet: La multi ani, romani! :)
Cu toate ca avem uscaciunile noastre, suntem un popor minunat!
Inainte de a judeca spusele mele, gandeste-te la cei care au luptat pentru intregirea neamului romanesc, priveste o secunda catre Romania lui Eminescu, Creanga, Minulescu, Preda, Nichita Stanescu, Ana Blandiana si alte nume de actualitate chiar: Mircea Cartarescu, Alice Nastase...

Niciun comentariu: