Pagini

miercuri, decembrie 07, 2011

MshCTZhwUiya


Am inchis ochii si-am bagat mana in cufaru`sufletului meu. Am ales din multimea de amintiri una singura. Era incalcita, plina de praf si mirosea a mucegai. Prezenta urme de iubire adolescentina si parea sa fie demult acolo. N-am vrut s-o descalcesc sau sa stranut stergand praful de pe ea, asa ca am aruncat-o inapoi. Le-am amestecat, as fi vrut sa aleg una convenabila, dar doar alea vechi pareau sa fie la suprafata. Daca bagam mai adanc mana, simteam mii de ace strapungandu-mi inima. Am zis s-o las balta, nu pot sa scap de ele, sunt ca si trecutul: prezente acolo mereu, insa ies la iveala cand nu trebuie. N-am chef decat sa-mi aprind o tigara, sa mai beau o gura de bautura carbogazoasa, sa privesc prin fumul tigarii si sa visez.

Si s-ascult la nesfarsit dansul ploii care se izbeste de fereastra mea.

Niciun comentariu: