Pagini

duminică, februarie 12, 2012

Despre soartă sau... cum picură Dumnezeu lucrurile .



"Totul începe în urmă cu 3 ani de zile când în FM se năştea un radio care în scurt timp a devenit no.1. Da, e vorba despre Radio ZU - prima mea iubire radiofonică, aş putea spune. Când eram mică ascultam şi adormeam cu radioul din oraşul natal , Feteşti. Dar am crescut şi-am descoperit lumea în felul meu, iar radioul… l-am lăsat deoparte. Îmi plăcea să mă joc în faţa oglinzii cu peria şi să vorbesc sau să cânt. În clasa a 9-a mă uitam la ştiri pe Antena 1 şi m-a izbit  ideea de a da la Jurnalism. Ai mei n-au fost de acord şi i-am şantajat emotional ca să mă lase să fac ceea ce-mi doream.
În primul an de facultate am făcut voluntariat pe două site-uri dedicate muzicii, iar mai apoi am intrat în studioul de radio şi-am simţit magia. Căştile mi-au devenit prietene în scurt timp, microfonul era cel mai bun prieten, iar vocea… cu vocea am avut puţin de lucrat, dar totul a dat roade. Îi mulţumesc enorm bunului meu prieten – un om de radio excelent – care mi-a oferit această oportunitate.
Timpul a trecut şi mi-am luat inima în dinţi şi-am luat calea radioului. În prezent am emisiunea mea la un radio în online în care eu aduc muzica buna a secolului trecut, iar ascultătorii sunt liberi să viseze.
Cred că de când am devenit fana radioului n-a fost zi în care să nu ascult ZU, să nu discut cu ZUrliii pe wall-ul radioului, iar prietenii deja spun ca sunt ZUzuită. Am fost la multe party-uri marca ZU, ba chiar şi la ZU kids on the block, la ziua radioului în studio…"  Așa scriam nu demult pe site-ul Primii20.

De la a fi fanul unui radio până la a transforma totul într-o pasiune  este doar un pas, iar lucrurile în viața mea se așează încet-încet datorită lui Dumnezeu. După întâlnirea de vineri despre care am scris aici, mi-am dat întărit și mai tare crezul în ceea ce fac. Nu mă văd făcând altceva, mi-e dor de radio în fiecare secundă când nu sunt în fața mixerului, a căștilor și-a microfonului. 


Sunt norocoasă! Fac parte dintr-o familie frumoasă, Primii20 + Intact Media Group. Simt că peste puțin timp lucrurile se vor contura frumos în această familie pe care am iubit-o de la prima strângere de mână. 


Dacă ești curios/curioasă despre ce e vorba, te invit din când în când să-mi vizitezi căsuța mea frumoasă chiar aici. O să cresc frumos și voi o să priviți toate etapele. :)

Niciun comentariu: